
Kalbin mi karardı hayat mücadelesinde
Yoksa zaten karaydı da ben mi baktım tozpembe
Yanı başımda dururken hayallerim olmazlara koşuşum nedendi
Hep mi zahmetliydi hayat yoksa yaşlanıyor muydum
Her baktığımda gördüklerim neden başka başkaydı
Dün düşündüğümü bugün anlamsız bulmak mı büyümek sizce
Büyüdükçe küçülüyormuş insan doğru
Hayatı hayalleri hatta kendi bile
Sırtında kamburu büyüyen suna gibi küçülmekteyim şimdi
Kambur dedimse sanmayın bedenimin oynadığı oyun olduğunu
Hayatın oyunu diyelim bence
Benim kamburum hayal kırıklıklarım sadece
Kırılanları attım ardıma dedim hep
Güçlüydüm ya sözde hiç yenilmezdim ben
Ağlamak mı acınası bir durumdu hesapta
Şimdi bakıyorum da ne kadar masummuş hislerim bile
Şimdi ota boka ağlar oldum
Ardıma atıp üstüne bastım sandıklarım sırtıma yapışmış meğer
Tıpkı kambur gibi büyümüşte küçücük yapmış beni
Şimdi dönüp bakıyorum da
Kendime aileme evime ve benim sandığım her şeye
Aslında ne de boş her şey
Kırılmaktan bomboş olmuş hepsi
Yinede diyorum bir gayret asıl hayata
Umut değil miydi insanoğlunu hayata bağlayan Pandora’ya inat
Bende kesmedim umudumu kırıklıklar içinde
Evet kaçtığım doğrudur her şeyden
Ama ne önemi var
Sonuçta toslamıyor muyuz buz gibi duvar misali keşkelerimize
Hayat yine de güzel demekten hiç vazgeçmeyiniz
Çünkü umut gebeyse mucizelere
Sizin içinde bir şans var demektir...
İNSTAGRAM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
İNSTAGRAM etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
31 Ekim 2016 Pazartesi
Biraz şiir iyi gelir hayallerinden asilanlara
Etiketler:
bengeldimhosgeldim,
BLOG,
cinema,
FİLM,
GOOGLE,
insan,
İNSTAGRAM,
MERHABA,
minnakkedikizingüncesi,
şiir,
şiirheryerde,
TÜRKSİNEMASI,
vicdan,
yazmakgüzeldir,
yeni,
YEŞİLÇAM
22 Aralık 2015 Salı
BİR DOSTUN EN BÜYÜK ACISI KEŞKESİDİR...
Ey hayat senin ne zaman ne getireceğin asla bilinmez değil mi ?
Şimdi hayatımda yaşadığım en büyük
keşkeyi yaşıyorum. Kardeşim dediğim insanın
en zor zamanında yanında değilseniz siz onun hayatında neden varsınız?
Ben zor şartlarda okumak için Türkiye‘nin bir ucuna gittim. Ailemi bıraktım vazgeçtim ve
sadece gittim. İşte tamda bu noktada bi dost geldi yanıma ve biz onunla 3 yıl
çok şey yaşadık. Beraber aç kaldık, evsiz kaldık, hasta olduk , güldük, ağladık
ve aklınıza gelen çok şeyde hep yan yanaydık ailem oldu benim. Yatay geçişle
yanımdan gitti evet ama biz kopmadık evet bir dönem ben koptum hayattan ve
kimseyle görüşmedim ama o benden hiç vazgeçmedi. Her zaman haberimi aldı ve hep
bakındı bana.
Aradan geçen zamanda iyileştim ben ve biz yine aile olduk. Evlenmeye karar
verdim ve kardeşimi yanımda istedim oda çok istedi bunu. Ama gelmedi olamadı.
Ona o kadar kızdım ve kırıldım ki sustum. Hiç aramadım onu , oda aramadı
beni. Birbirimize hiç nasılsın demedik . tam 5 ay boyunca ikimizde sustuk. Defalarca
elimin gittiği lanet telefonu gururumdan geri bıraktım. Sanki ortada bi bok
varmış gibi.
Ve tam da bugün hayatımda yaşamadığım bir acıyı yaşadım ve yüreğim yandı
sanki. Bugün mevlid kandili ve bu vesileyle konuştum kardeşimle ve aslında ne
zor zamanlar yaşadığını öğrendim. Kendime mi kızsam ona mı bilemedim.
O ben üzülmeyeyim düğünümde mutlu olayım diye benden saklamış ben beni
unuttu diye kendimi ondan saklamışım.
Tam düğün esnasında ilik kanseri olduğunu öğrenmiş ve teşhis tedavi
derken çok zor günler atlatmış. İlik nakli de dahil çok zor süreçler atlatmış
ve ben bunları asla öğrenmedim çünkü kimseye izin vermemiş bunu bilmesin
üzülmesin en mutlu günleri diye.
Şimdi ben hayatımda ki en büyük pişmanlıkla başbaşayım evet bilemezdim. Tahmin
bile edemezdim doğru ama gelip bunu içime kalbime anlatamıyorum.
Ne
olursa olsun yanında olmak isterdim ve ben olamadım.
Hayatımda gururum beni ilk kez bu kadar keşkelerde boğdu. Şimdi bütün
bunları neden yazıyorum bilmiyorum. Yazmak iyi geliyor beklide ama kimse bunu
yaşasın istemediğimden beklide. Gururunuz hayatınızdaki insanlardan kıymetli
olmasın. Aramazk istediğiniz insanları aman boşver diye geçiştirmeyin arayın. Sonra
keşke demek çok acı veriyor.
Ben şimdi ne mi yapıcam kardeşimin yanında olduğumu her zaman
hissettireceğim ve onu yalnız bırakmamak için hep yanında olacağım.
Benim kardeşimin henüz 16 aylık dünyalar güzeli bi kızı var hayata
tutunmasına onca acıyı yaşayıp yineden dimdik ayakta kalmasına tek sebep beklide
o. Ama bizlerde ailesi olarak yanındayız bu süreç daha devam eden ve hala çok
zor olan bir süreç onun gülmeye ihtiyacı var ve benim adım Gülen ….
Seni tanıdıgım için çok mutluyum SABRİYE GÜNEŞ ve sen iyiki benim
kardeşim oldun. Bundan sonra hiç yalnız bırakmam seni beni kendinden bile çok
düşünüp ama üzülmesin diye düşünen koca yürek seni seviyorum…
Siz bu yazı için vaktini ayırıp okuyan değerli arkadaşlarım sanın
gururunuza kapılıp hayatınızda olan değerleri ertelemeyin sonra canınız çok
yanıyor…
19 Eylül 2015 Cumartesi
BEN İNSANIM VE DE ÇOK KOCAMAN MUTLUYUM YA SİZ ?
Hayatta ne
önemliydi insanlar için.
Hiç belli olmuyor. Kişiye göre nasılda değişiyor
değil mi öncelikler. Benim şuan etrafımda olanların çok büyük bir kısmı paracı
mesela. Hak yenmiş ah alınmış aman yanlış mı yaparız düşüncesi yok.
Sanırım tamda bu yüzden benden olmuyor
galiba. Ben ki birinden bir şey isterken bile aman derim. Hakkı geçmesin diye
paylaşılan bisküviden bile daha az olanını almayı tercih ederim. Görüyorum ki
hayat bunları değil de sadece kendini düşünenleri savunur olmuş. Bize acılarını
verirken onlara olmuş meyveleri veriyor. Aslında vicdansız olmak lazım diyorum
bazen umursamamak daha mı doğru dersiniz. Ben iki arada bir derede gidip
gelenlerden oldum. Ama sanırım hala vicdanla yaşamanın daha doğru olduğunu
savunanlardanım.
Hayat adil olmayan bir ortam zaten. Kimimiz
açken kimimiz tokuz. Kimimiz bol yaşarken kimimiz kıt kanaat yaşıyoruz. Kimimiz
bir aya çalışıp ancak kazandığımız kadarını kimimiz belki de 3 5 kez kullanıp
bir kenarı atacağımız eşyalara veriyoruz. Yani benciliz işin özü.
Ne kadar çok şeye sahipsek daha çok bencilleşiyoruz.
Daha fazlası bizim olsun istiyor bizde olanla yetinmeyip onda var bende daha
fazlası olsun derdine düşüyoruz. Olusun tabi olsunda başkasının hakkını yemeden
onun rıskıyla oynamadan hakkını elinden almadan yapmalı insan bunu. Siz elde
ettiklerinizi başkasının sırtından kazanıyor ve hala doymuyorsanız zaten
insanlıktan bir adım çıkmışsınız demektir.
Vicdan çok enteresan bir olgu. Kişiden kişiye
deli gibi değişiyor. Kimisi ufacık şeye bile vicdan yaparken öteki kocaman
haksızlığa sırt dönebiliyor. Hayatımda gördüklerimden anladığım ve emin olduğum
az öğretilerden biride hayat terazisinde ne kadar paranız varsa o kadar vicdanınız
azalıyor. Terazinizin topuzu paranın tarafına ağır basarken vicdanın kaldırıp
atıyor. Ve maalesef kişi onu unutup sanki hiç yokmuş gibi davranıyor.
Çok sıkıntılı olduğum zamanlar Allahtan
çok para istiyorum. Allahım ver nolor bende rahat edeyim diyorum. Sonra aklıma
bunlar geliyor ve diyorum ki allahım azdıracak kadar değil kurtaracak kadar
ver. Ben vicdansız olmak istemiyorum. Yatağımda kantarımın topuzu eşit
tartıyorsa huzurluyum demektir. İşte tamda bu yüzden bende ve benim gibilerden
insan dışında hiçbir şey olmuyor.
Ben insanım ve de çok kocaman mutluyum ya
siz ?
10 Eylül 2015 Perşembe
fotoğraf aşkına anlaşılamayan deli saçmalarım var :)
Fotoğraf aşıkına
Deli gibi instagram
kullanan biri olarak milletçe ne fotoğraf meraklısıymışız demeden geçemiyorum doğrusu. Herkes uzmanlık yapmışçasına resim çekiyor. Hoş bende az malın gözü değilim ama neyse…
Yemek,manzara,gezi,alıveriş,güzellik,saç,makyaj vs vs vs her şeye dair sayfa bulmak mümkün hepimiz iyi biliyoruz bunları
anlatmaya ne gerek var diyorsunuz fark ettim.
Ne yapalım benimde anlamadığım noktalar var bu merette arkadaş. Mesela bunca takipçi nerden geliyor. Binlerce insan
nasıl bulmuş da bu
profil de takibe başlamış. Onları ne cezp etmiş… gibi kafam da deli sorular yani J
Yani bir iki bir şey elbette biliyoruz taglar var mesela (ki bunları bende
sıklıkla kullanıyorum) resimleriniz sayfalarda paylaşılıyor böylece daha fazla kullanıcıya ulaşıyorsunuz. Tamam burada anlaştık ama arkadaş ben o tag
sayfalarına pek bakmıyorum mesela. Aman kim ne paylaşmış demek
aklıma gelmiyor. Sanırım buralar ben gibi olmayan meraklı kullanıcı kaynıyor
ben bilmiyorum.
Benimde tanımadığım ama takip ettiğim kullanıcı yok mu tabi ki de var.
Gül hanım mesela kendisini hiç tanımam. Ama
sayfasını takip ediyorum. Baya baya hoşlanıyorum yani kendisinin sayfasından. Paylaştığı fotoğraflar gözümü şenlendiriyor. Bazen de uyuz olmuyor değilim aslında ben neden çekemiyorum böyle fotoğraflar diye ama neyse. Çaktırmıyorum kimseye J
Beni takip eden sağolasıca takipçilerimde var mesela. Resimlerimin büyük
kısmında beğen butonuna
şakkadanak basıyorlar sağolsunlar. Pekte bi hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim. Ben resim paylaşmaktan bıkmıyorum onlar da beğenmekten.
Ama yine de onca takipçi nerde geliyor anlam
veremiyorum. Ha bir de takipçi satan zatı muhteremler var her paylaşımın altına yorum yapma ayağına reklam yapıyor. (size gıcığım valla yalanım yok)
Ya zaten bi insan birini takip etmek
isterse eder zorlamanın anlamı yok yorum da yorum aaaaa atarlandım vallahi
Neyse artık derdim anlamadığım konu bu ama yakın zamanda aydınlanacağım inşallah J
Ha bu arada manyakça bir
duyguyla beni takip edenleri seviyorum napayım. İyi ki varlar ahahah
Bir iş yeri kasvetlemesi …
Sanırsam içerimde bir yerlerde patlamak
isteyen volkanlar var. Monoton yaşamaktan
bunalan minnak kedinin ciyaklaması var şuan içimde ve ne yapsam acep diye düşünmekten bunalan ben cevap bulamamaktayım.
Gıda sektöründe çalışıyor olmanız zaten başlı başına
bir sorunken birde zaman değerlendirme
özrünüz olunca tam oluyor doğrusu.
İçimde ki manyak ‘ne yapsak ne
etsek’ diye diye reklam şarkıları
bangırdatmakta içimde.
İş çıkışı planlaması
mııı hadi ama dostum sen tembeller kraliçesi mi söylüyor bunu … J
Yapılacak
şey belli aslında işten çıkılır eve gidilir. Aç karın bir güzel tıka
basa doyurulur. Üzerine çöken yorgunluk sonucu içindeki seslerin kavgasını
dinlemeye koyulunur. Hiperaktif kedi kalk hadi gez dolaş ne bilim en azından bir şeyler çiz kafa dağıt bir hayat belirtisi göster derken. Mırrrr uyuşuk tam sıcak soba yanı kişiliğindeki
uyuşuk kedi aaammmaaannn canım
günler torbaya mı girdi bugün olması şart mı hem daha belli bir plan bile yok yarın yap sen onu yarın demeye
başlar. Ee benim uyuşuk tarafımda sağ olsun ağır basar veee sonuç
Haydi yatışa…
Ama bu sefer böyle olmayacak . Şuan fark ettiğim üzere uzun zamandır bu ikilemi yaşayıp evde pinekliyorum haliyle. Biraz hayat
belirtisi göstermeliyim artık en azından azcık ucundan dimi ama J Tembelliğime çaktırmadan başlayalım.
Ancak tabi tembeller iyi bilir fazla
aktiflik iyi gelmez biz tembellere ve yan etkileri fena çarpar. Bu yüzdendir ki
sakin başlamalı zincirleri
kırmaya. Mesela sinemaya gitmiyorum bayadır. Kaldırıp kendimi filme gideyim
ardından bir bowling yapıp evime döneyim diyorum.
Ama işte kendimden de korkmuyor değilim uyuşuk yanım ses
kes hizaya ve lütfen sus artık…
Bana şans dileyin dostlar iç savaş yaşamaya gidiyorum J
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


