22 Aralık 2015 Salı

BİR DOSTUN EN BÜYÜK ACISI KEŞKESİDİR...


    Ey hayat senin ne zaman ne getireceğin asla bilinmez değil mi ?
Şimdi hayatımda yaşadığım en büyük keşkeyi yaşıyorum. Kardeşim dediğim insanın  en zor zamanında yanında değilseniz siz onun hayatında neden varsınız?
    Ben zor şartlarda okumak için Türkiye‘nin  bir ucuna gittim. Ailemi bıraktım vazgeçtim ve sadece gittim. İşte tamda bu noktada bi dost geldi yanıma ve biz onunla 3 yıl çok şey yaşadık. Beraber aç kaldık, evsiz kaldık, hasta olduk , güldük, ağladık ve aklınıza gelen çok şeyde hep yan yanaydık ailem oldu benim. Yatay geçişle yanımdan gitti evet ama biz kopmadık evet bir dönem ben koptum hayattan ve kimseyle görüşmedim ama o benden hiç vazgeçmedi. Her zaman haberimi aldı ve hep bakındı bana.
      Aradan geçen zamanda iyileştim ben ve biz yine aile olduk. Evlenmeye karar verdim ve kardeşimi yanımda istedim oda çok istedi bunu. Ama gelmedi olamadı.
   Ona o kadar kızdım ve kırıldım ki sustum. Hiç aramadım onu , oda aramadı beni. Birbirimize hiç nasılsın demedik . tam 5 ay boyunca ikimizde sustuk. Defalarca elimin gittiği lanet telefonu gururumdan geri bıraktım. Sanki ortada bi bok varmış gibi.
    Ve tam da bugün hayatımda yaşamadığım bir acıyı yaşadım ve yüreğim yandı sanki. Bugün mevlid kandili ve bu vesileyle konuştum kardeşimle ve aslında ne zor zamanlar yaşadığını öğrendim. Kendime mi kızsam ona mı bilemedim.
     O ben üzülmeyeyim düğünümde mutlu olayım diye benden saklamış ben beni unuttu diye kendimi ondan saklamışım.
     Tam düğün esnasında ilik kanseri olduğunu öğrenmiş ve teşhis tedavi derken çok zor günler atlatmış. İlik nakli de dahil çok zor süreçler atlatmış ve ben bunları asla öğrenmedim çünkü kimseye izin vermemiş bunu bilmesin üzülmesin en mutlu günleri diye.
     Şimdi ben hayatımda ki en büyük pişmanlıkla başbaşayım evet bilemezdim. Tahmin bile edemezdim doğru ama gelip bunu içime kalbime anlatamıyorum.
 Ne olursa olsun yanında olmak isterdim ve ben olamadım.
    Hayatımda gururum beni ilk kez bu kadar keşkelerde boğdu. Şimdi bütün bunları neden yazıyorum bilmiyorum. Yazmak iyi geliyor beklide ama kimse bunu yaşasın istemediğimden beklide. Gururunuz hayatınızdaki insanlardan kıymetli olmasın. Aramazk istediğiniz insanları aman boşver diye geçiştirmeyin arayın. Sonra keşke demek çok acı veriyor.
      Ben şimdi ne mi yapıcam kardeşimin yanında olduğumu her zaman hissettireceğim ve onu yalnız bırakmamak için hep yanında olacağım.
     Benim kardeşimin henüz 16 aylık dünyalar güzeli bi kızı var hayata tutunmasına onca acıyı yaşayıp yineden dimdik ayakta kalmasına tek sebep beklide o. Ama bizlerde ailesi olarak yanındayız bu süreç daha devam eden ve hala çok zor olan bir süreç onun gülmeye ihtiyacı var ve benim adım Gülen ….
    Seni tanıdıgım için çok mutluyum SABRİYE GÜNEŞ ve sen iyiki benim kardeşim oldun. Bundan sonra hiç yalnız bırakmam seni beni kendinden bile çok düşünüp ama üzülmesin diye düşünen koca yürek seni seviyorum…


     Siz bu yazı için vaktini ayırıp okuyan değerli arkadaşlarım sanın gururunuza kapılıp hayatınızda olan değerleri ertelemeyin sonra canınız çok yanıyor…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder