21 Aralık 2015 Pazartesi

Yeşilçam tadında Günaydın ...



   Günaydın dostlarım...
 Yeşilçam tadında bir hafta diliyorum hepinize :) yazma yazma yazacak şey bulamıyor insan kalıyor öylece.  
      Pazartesi hafta başındayız aslında pek bi sendromlu bi kişilik olduğumdan bu gün hiçte çekilmem normalde ama bu gün bi güzel uyandım ki sormayın. Ne derdimiz var bu pazartesiyle bilmem sanki haftabaşı olmayı kendisi istemiş gibi ...  ahahha saçmalama istersen demeyin normalde nefret ederim pazartesilerden. Bütün pazar yat uyu dinlen gez eğlen işe mi gidilir arkadaş modunda suratsız suratsız işin yolunu tutan ben bugün gönüllü geldim işe hayrola ?
      Sanırım başıma gelecek var diye düşünür oldum. Ama saçalama Gülen yapma Allah aşkına normal insanlar bugünü de seviyor olabilir kendine gel dedim. 
        Bu arada ismim Gülen sanırım hiç dile getirmemiştim. Eskiden pek sevmezdim ismimi bu ne ya böyle isim mi olur diye ama sonra sonra alışıyor insan. gerçi annem ve babamın absürtlüğü bu durum tamamen. Hadi tamam birine Gülden koydun ötekine Güven de yani uyum peşinde koşmak niye arkadaş. sırf uyumlu olsun diye babamdan bomba Gülen olsun Gülen hayatı boyunca gülsün demiş. Ki ben asla ismimi inkar etmem hep gülerim. Ama zor oluyor yani bazı durumlarda ismimden çok Güler, Gülay , Gül , Gülenay kısacası ismim dışında çok isim sahibi oldum. ama zamanla şikayet etmekten vazgeçip sevmeye başladım. Çünkü özel gelmeye başladı ismim ve oh şükür kabullendim. 
      Aslında bu uyum problemi bizim tüm ailede var yani dedem, dayım, teyzem, kuzanlarim tüm aile uyumlu isim koyma yolunda emin adımlarla devam etmişler. çekirdekten yetişme yani :)
      bu muhabbet bitmez pembe dizi gibi ailem seviyorum sizi ve dostlarım gününüz ve tüm haftanız aydın olsun uzun bir aradan sonra sizede MERHABA...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder