10 Eylül 2015 Perşembe

Bir iş yeri kasvetlemesi …

                                         

   Sanırsam içerimde bir yerlerde patlamak isteyen volkanlar var. Monoton yaşamaktan bunalan minnak kedinin ciyaklaması var şuan içimde ve ne yapsam acep diye düşünmekten bunalan ben cevap bulamamaktayım.
    Gıda sektöründe çalışıyor olmanız zaten başlı başına bir sorunken birde zaman değerlendirme özrünüz olunca tam oluyor doğrusu. İçimde ki manyak ‘ne yapsak ne etsek’ diye diye reklam şarkıları bangırdatmakta içimde.
     İş çıkışı planlaması mııı hadi ama dostum sen tembeller kraliçesi mi söylüyor bunu … J
  Resmen işi inada bindirdik arkadaş. Haydi kafa patlatmaca düşün düşün düşün
Yapılacak şey belli aslında işten çıkılır eve gidilir. Aç karın bir güzel tıka basa doyurulur. Üzerine çöken yorgunluk sonucu içindeki seslerin kavgasını dinlemeye koyulunur. Hiperaktif kedi kalk hadi gez dolaş ne bilim en azından bir şeyler çiz kafa dağıt bir hayat belirtisi göster derken. Mırrrr uyuşuk tam sıcak soba yanı kişiliğindeki uyuşuk kedi aaammmaaannn canım günler torbaya mı girdi bugün olması şart mı hem daha belli bir plan bile yok yarın yap sen onu yarın demeye başlar. Ee benim uyuşuk tarafımda sağ olsun ağır basar veee sonuç
  Haydi yatışa…
     Ama bu sefer böyle olmayacak . Şuan fark ettiğim üzere uzun zamandır bu ikilemi yaşayıp evde pinekliyorum haliyle. Biraz hayat belirtisi göstermeliyim artık en azından azcık ucundan dimi ama J  Tembelliğime çaktırmadan başlayalım.
    Ancak tabi tembeller iyi bilir fazla aktiflik iyi gelmez biz tembellere ve yan etkileri fena çarpar. Bu yüzdendir ki sakin başlamalı zincirleri kırmaya. Mesela sinemaya gitmiyorum bayadır. Kaldırıp kendimi filme gideyim ardından bir bowling yapıp evime döneyim diyorum.
   Ama işte kendimden de korkmuyor değilim uyuşuk yanım ses kes hizaya ve lütfen sus artık…

     Bana şans dileyin dostlar iç savaş yaşamaya gidiyorum J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder