10 Eylül 2015 Perşembe

fotoğraf aşkına anlaşılamayan deli saçmalarım var :)

Fotoğraf aşıkına
Deli gibi instagram kullanan biri olarak milletçe ne fotoğraf meraklısıymışız demeden geçemiyorum doğrusu. Herkes uzmanlık yapmışçasına resim çekiyor. Hoş bende az malın gözü değilim ama neyse…
     Yemek,manzara,gezi,alıveriş,güzellik,saç,makyaj vs vs vs her şeye dair sayfa bulmak mümkün hepimiz iyi biliyoruz bunları anlatmaya ne gerek var diyorsunuz fark ettim.
     Ne yapalım benimde anlamadığım noktalar var bu merette arkadaş. Mesela bunca takipçi nerden geliyor. Binlerce insan nasıl bulmuş da bu profil de takibe başlamış. Onları ne cezp etmiş… gibi kafam da deli sorular yani J
      Yani bir iki bir şey elbette biliyoruz taglar var mesela (ki bunları bende sıklıkla kullanıyorum) resimleriniz sayfalarda paylaşılıyor böylece daha fazla kullanıcıya ulaşıyorsunuz. Tamam burada anlaştık ama arkadaş  ben o tag sayfalarına pek bakmıyorum mesela. Aman kim ne paylaşş demek aklıma gelmiyor. Sanırım buralar ben gibi olmayan meraklı kullanıcı kaynıyor ben bilmiyorum.
Benimde tanımadığım ama takip ettiğim kullanıcı yok mu tabi ki de var.
     Gül hanım mesela kendisini hiç tanımam. Ama sayfasını takip ediyorum. Baya baya hoşlanıyorum yani kendisinin sayfasından. Paylaşğı fotoğraflar gözümü şenlendiriyor. Bazen de uyuz olmuyor değilim aslında ben neden çekemiyorum böyle fotoğraflar diye ama neyse. Çaktırmıyorum kimseye J
     Beni takip eden sağolasıca takipçilerimde var mesela. Resimlerimin büyük kısmında beğen butonuna şakkadanak basıyorlar sağolsunlar. Pekte bi hoşuma gidiyor ne yalan söyleyeyim. Ben resim paylaşmaktan bıkmıyorum onlar da beğenmekten.
   Ama yine de onca takipçi nerde geliyor anlam veremiyorum. Ha bir de takipçi satan zatı muhteremler var her paylaşımın altına yorum yapma ayağına reklam yapıyor. (size gıcığım valla yalanım yok)
     Ya zaten bi insan birini takip etmek isterse eder zorlamanın anlamı yok yorum da yorum aaaaa atarlandım vallahi
    Neyse artık derdim anlamadığım konu bu ama yakın zamanda aydınlanacağım inşallah J


 Ha bu arada manyakça bir duyguyla beni takip edenleri seviyorum napayım. İyi ki varlar ahahah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder