8 Eylül 2015 Salı

mal bir hayatın daimi yolcuğu başlıyoryazıııyyoooorrrr yaaazzzıııyyyooorrrr bir baltaya sap olamayan arkeoloğu yazıyorahahah hayatıma hoş geldiniz dostlar...Yepyeni bir deneyim dedim bide ben bir halt edeyim dedim bakalım ne olacak.Konumuz canımız ne isterse zati muhterem dünyama mecburiyetler koymak istemiyorum. Bari burada yapmayalım değil mi ama...Yazmayı seven ben saçmalayabilirim, gereksiz yazabilirim, ama sonuçta yazabilirim. Kim dur yapma diyebilir ki sınırsız kelimelere sahipken yüreğim. Hayatım boyunca hep duygusal olup taş kalpli gibi görünmeye çalışanlardan oldum ne gerek varsa... saçmalık resmenŞimdi şimdi anlıyorum ne gereksiz olduğunu. Beni rahatlatan şeylerden biri hep resim yapmak olmuştu meğer bide yazı yazmak varmış yeni anlıyorum.hoş onu da adam akıllı beceremem (dil kuralları sevmez beni pek gerçi bende pek haz etmem kendisinden ama çaktırmam) ama neyse yine de yazmak güzel, yazmak iyi, ruhunu dinleyip karalaya bilmek güzel arkadaş ne yapalım.Bende atladım yazı denizine bakalım rast gele ... (GLN) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder